Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Grynisen - 27 oktober 2012 23:46

Inatt blir det vintertid, normaltid igen. Känns skönt att få en extra timme imorgon :-)

Det är alltid ett väldigt diskuterande ang vilket håll den stackars timmen ska åt.

Jag lärde mig i mina yngre dagar att ett bra knep var att vrida åt sommaren. På våren vrider vi en timme framåt, vi vrider mot sommaren som kommer. På höstenvrider vi oxå åt sommaren men självklart bakåt eftersom sommaren har varit!

Det finns säkert många sådana tips för att veta åt vilket håll timmen ska!


Av Grynisen - 27 oktober 2012 17:52

Sitter och tittar på Edwin som badar! Kvällen närmar sig och snart är det Bolibompamys :-)

Det har varit en fartfylld lördagsförmiddag! Jag och Edwin åkte och handlade mat vid kl 9 imorse. Blöjorna bar nästan slut, inspirationen till mat hemma var oxå slut. Att åka handla tidigt är skönt, ingen trängsel, glad unge och dagen kvar sen när man är klar :-)

Där efter blev det storatädning på övervåningen. Whille och Fliz fick röja sina rum, det behövdes verkligen. Det dammades, dammsugades och slängdes skräp. Barnen var lagom roade när jag styrde och sa vad som skulle göras hehe

Fint blev det OCH rent ;-)))

Nu ska Edwin upp ur badet, fortsätter sen :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards