Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Grynisen - 6 oktober 2012 07:32

En kall morgon, bara +3 grader ute *brrr* Men blå himmel och en soluppgång, så det känns ju faktiskt helt ok ändå :-)


Micke har precis åkt iväg, han ska på utbildning. Alltid är det något.....


Jag och Edwin sitter och myser till Bolibompa, riktigt lördagsmorgonmys :-) Edwin har ätit välling och nu är det favoriten nektarin som äts. Minst en nektarin varje dag äter han, favoritfrukten för tillfället!!!


 

Nektarin på gaffel och Bolibompa - Perfekt lördagsmorgon!!!


Själv har jag plockat ur diskmaskinen, bäddat rent i Edwins säng och i min och Mickes säng. Skönt att ha det gjort redan på morgonen. Annars brukar jag riva ur sängkläderna och låta sängen stå tom till kvällen, men nu körde jag allt direkt :-) Tvättmaskinen jobbar redan och kommer göra så några maskiner till!


De stora barnen sover gott. De var jättetrötta igår kväll, Fliz somnade i soffan och Whille satt och kämpade till X-factor.


Nu ska jag mysa vidare med Edwin, spela lite Wordfeud, Ruzzle och Songpop på mobilen *hihi*



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards