Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Grynisen - 22 oktober 2012 19:43

Ja idag bokade jag tid, återigen till den lokala frisören *hmmmm* Tyvärr finns inte tiden att komma iväg nån annan stans och när jag ska unna mig ett riktigt frisörbesök så ska jag absolut INTE ha med mig Edwin. Men denna gången *suck* ska han med.... Får väl se hur irriterad jag är denna gången.


Whille ska oxå klippa sig, stackarn är så långhårig. Det får bli en rejäl utrensning av hår på oss båda på onsdag. Sen ska det bli klippning ungefär var 6-8 vecka igen.... Lider ju som ett as av att se ut som jag gör.... Jag faller totalt :-(


Hittade en fin frisyr som jag hoppas min frisör kan klippa...


 

Snygg hela hon men det är väl frisyren som jag kommer närmast till :-)


Jag hoppas hon kan göra denna frissen. Tycker den ser skitsnygg ut och ser ganska lättarbetad ut oxå :-D Sen ska jag köpa lite hårfärg i helgen så jag kan dra igång slingning och höstlika färger.... Skulle nog kunna tänka mig mörkt med röda slingor, eller nått sånt... *funderar*


Återkommer med hårbetyg på onsdag.... antingen nöjd eller missnöjd... Det är bara i dessa två jag hamnar *hmm*

EGO

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards