Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Grynisen - 17 oktober 2012 20:19

Ja är det inte den lille fisen så är det de stora. Både Whille och Fliz har feber och ont i halsen. Idag var vi hos läkare och kollade, men det var självklart virus. Så det är bara att vänta ut det hela...


Barnen har jätteont när de sväljer och de har svårt att äta. Tycker jättesynd om de....


 


Sen blev det ju inte bättre för min egen del idag när min chef kommenterade att jag är borta för mycket. Att jag vabbar, har varit ledig och själv varit sjuk :-(((( Det är ju knappast så att jag vill vara hemma. Tyvärr är det så att Micke har väldigt svårt att vara hemma eftersom han inte får nått speciellt i vab om han är hemma.


Jag förklarade detta för min chef men hon verkade inte förstå. Jag vet att det har varit lite sjukdomar hos barnen lite då och då, men själv har jag bara varit sjuk en gång, förra veckan 1,5 dagar.


Jag har ju bara anställning året ut, så nu känns det jävligt visset och oroligt. Det känns som om mina chanser är borta pga detta samtalet. Blir så ledsen... vill ju jobba och orkar inte leta ett nytt jobb *suck* Fan vad detta året suger för min del, värsta året ever :-(


SÅ fick jag kräkas lite ang jobbet.... trist och orättvist på nått sätt... men men

Barnen · Jobb · Sjuk

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards