Alla inlägg den 30 november 2013

Av Grynisen - 30 november 2013 15:02

Har precis kommit hem efter att kollat på Whilles fotbollsmatch. Så kallt ute, ändå är det bara nollan. Men dt kändes biyande på nått sätt...


Tyvärr förlorade grabbarna med 4-1. Men de kämpade bra ändå!!

Nu håller jag på att fixa middag. Idag blir det fläskfile o h klyftpotatis. Det blir najs :-)

Av Grynisen - 30 november 2013 07:23

En tidig lördag fick vi här idag. Edwin vaknade innan klockan 6 *gaaaah* och Micke åkte iväg till Fitnessfestivalen för att jobba nu klockan 7. Helg och sovmorgon... vad är det lixom :-)


Men vi  är lediga tillsammans jag och barnen... Det är mysigt!!! Dagen är inte planerad än, känns oxå skönt. Vet inte om vi bara drar fötterna efter oss här hemma eller om vi sticker iväg nånstans. Vi får se helt enkelt :-)


Edwin sitter och tittar på "Landet för längesen" på tv. Micke köpte en dvd-film till Edwin med dessa söta dinosaurier, han älskar de *hihi* Nu har Edwin byggt in sig i en mysig koja i soffan så han nästan inte syns.... kuddar och filtar och hans gosiga elefant :-)


 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards