Alla inlägg den 9 november 2013

Av Grynisen - 9 november 2013 22:46

Ja det blev ingen bakning idag, hade helt enkelt ingen lust. Humören på alla tre ungar var inte på topp direkt så bakningen ligger i vila så länge :-)


Åkte iväg och köpte hårfärg till Fliz. Hon har sen några dagar tillbaka velat färga sitt hår rött, lika rött som slingorna jag gjorde på henne för ett tag sen. Själv tyckte jag att jätterött blir ganska mesigt och trist efter ett tag... och hon förstod. Så hon valde en jättesnygg färg och jäklar vad fin hon är ♥


 

Hårfärgen från Garnier, Deep Cherry Black!


    

Innan färgningen!!!


 

Resultatet :-)


Fliz är så otroligt glad... Tänk att en hårfärg kan göra någon så lyckling *hihi* Jag vet ju iofs att jag är likadan, men det är ju mest för att jag vill gömma de grå rackarna *fnissar*

Av Grynisen - 9 november 2013 09:59

Lördag och INGET PLANERAT :-)


Både skönt och trist.... Micke är i Stockholm men kommer hem sent ikväll så dagen blir med barnen. Vädret är höstlikt och grått med regn som hänger i luften. Så det lockar inte att göra någon direkt uteaktivitet heller *hmmm*


Kanske köra lite bakning med barnen, det uppskattas ju alltid :-)


Jaja.... lite frukost och tända ljus nu på morgonen lyfter säkert dagen lite extra iaf ♥

    

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards