Alla inlägg den 25 november 2013

Av Grynisen - 25 november 2013 22:13

Ja det var igår... tror jag *haha*


Nu utmanar jag mig själv med att försöka träna mig i form lite. Är ju så muskellös så jag måste göra nått för att inte bli en sladdrig fetknopp. Tänkte att gör jag dessa utmaningar så kanske det triggar igång mig när jag märker eller ser att det blir något litet resultat!!!


Utmaningarna sträcker sig i 30 dagar där av överskriften :-)

 

PLANKAN :-D


 

ARMHÄVNINGAR


Dessutom kör jag lika många SQUATS som armhävningar. Så får rumpan jobba lite oxå :-) Detta är bättre än inget så nu kan jag längta ännu mera till Julafton *hihi*


 


Jag som aldrig kan åka till nått gym eller hinner träna utanför hemmet har ju den perfekta grejen nu. Jag hoppas verkligen på lite positivt resultat även om den är pyttig. Men nått borde ju hända eftersom jag kommer göra alla dagar efter precis de antal utmaningar som är!!!


Heja mig :-D

EGO
Av Grynisen - 25 november 2013 12:10

Igår hade Whille fotbollsmatch i min gamla hemort. Blir nästan nostalgisk när jag åker dit. Tror jag saknar det lite även om jag trivs bra där jag bor idag ;-)

Vädret var helt strålande men kallt. Runt nollan och solsken... som en vacker vårdag ;-)

Grabbarna taggar!!!

Lite sparka boll-lek med Edwin

Edwin och Micke busar

Spännande match som slutade 4-4 ;-)

 ♥ Min fina lilla kille ♥

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards