Alla inlägg den 14 december 2008

Av Grynisen - 14 december 2008 22:32

Det är ju inte varje dag som man gör det vid klockan 22.30 på kvällen!!!!


Whille ska åka skridskor imorgon med skolan och självklart slog det mig först nu att han måste ha matsäck med sig *suck* Micke tyckte att det räcker med mackor till Whille, men själv vet jag att han MÅSTE få mer än så i sig...


Den snälla mamman gjorde då pannkakor *ler*


Fyra pannkakor, frukt och nån kaka + festis, det blir nog kanon för Whille-mannen imorgon :-)


Nu kan jag koppla av igen....

Av Grynisen - 14 december 2008 20:07

Hittade nått som kan vara kul till Fliz, ett spel till Playstation 2 som heter Dancing Stage - Supernova. Till det spelet tillhör det en dansmatta som man ska göra samma steg som visas på tv:n


Så här står det om spelet:


Allt som allt innehåller det nya spelet hela 65 licensierade sånger, musikvideos, realistiska dansare och förbättrad grafikmotor som ger färgstarkare 3d-bakgrunder. Spelet innehåller dessutom nya spelmoment för både amatörer och expertdansare. Lär dig att dansa genom att lyssna på musiken och takten i det helt nya upplärningsläget. Sätt dina färdigheter på prov i Battle Mode eller bränn kalorier och dansa dig smal i Fitness Mode. För den modige väntar även onlinespel med EyeToy, där du kan stå ansikte mot ansikte med dina motståndare.

Det där med att dansa sig smal passar ju mig perfekt *HAHA* 



Av Grynisen - 14 december 2008 08:36

Ha en underbar söndag ;-)

Av Grynisen - 14 december 2008 08:22

Usch vad natten gick fort... Hann ju nästan inte sova känns det som *ler*


Idag är och sju dagar framåt är det jobb som gäller... Sju dagar i rad känns just nu ganska drygt. Det ÄR mycket men jag har ju valt det själv. Idag är det iaf bara sex timmars jobb så det är skönt.


Barnen är vakna, sitter och tittar på DisneyChannel. De har precis öppnat sina kalendrar och mumsat choklad. Fliz fick en ny Pet Shop idag i den andra kalendern så hon är jätteglad... Whille sitter fortfarande och funderar på vilket paket på sin kalender han ska välja *haha*


Själv ska jag ta och sminka mig lite, sen är det lite frukost och påklädning...


Det sprang två rådjur utanför altanen alldeles nyss... Vi har ju tomten mot skogen så vi brukar få se rådjur, älgar och rävar, men nu var det ett tag sen.... Det är mysigt :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards