Alla inlägg den 5 december 2008

Av Grynisen - 5 december 2008 23:42

Jag och min mamma har en väldigt "upponer"-relation av olika anledningar som jag inte vill skriva om här. Men ikväll har vi nog rensat upp lite, jag kände att det får bära eller brista idag...


Nu två timmar senare känns det ganska ok faktiskt. För en gångs skull så fick jag henne att lyssna på MIG, jag fick prata till punkt, jag kunde uttrycka mig på ett bra sätt för att hon skulle förstå mig...


Jag bär på otroligt mycket sorg och besvikelse som angår min mamma, därav att jag egentligen är ganska trasig inombords. Jag försökte få henne att förstå att jag har oxå känslor, jag har oxå varit ledsen, jag har oxå fått genomgå mycket jobbigt pga olika orsaker...


Framtiden får väl utvisa om vad som händer... jag fortsätter ta en dag i taget.



Av Grynisen - 5 december 2008 19:28

Härligt härligt :-) Äntligen är jag hemma, eller det har jag varit drygt 45 minuter. Så nu har jag duschat och ska strax fixa iordning lite mys för kvällen.


Idag har det varit full fart på jobbet. Mycket folk emellanåt och en hel del varor så skulle packas upp inför helgen. Men jag kände mig jäkligt nöjd när jag åkte hem. Min avdelning ser kanon ut och vi har mycket att erbjudna de köpande julklappskunderna!!!


Jag jobbar ju även imorgon, har ju numera 6-dagars veckor *HAHA* Men jag känner mig laddad och ser fram emot jobbet imorron oxå. På helgerna är det lite lugnare och trevliga kunder, de är sällan stressade på helgen :-) Dessutom är det ofta hela familjer som handlar vilket gör att det blir lite extra inköp här och där.


Nu ska jag ta och poppa popcorn, ta fram lite godis och läsk. Sen är det IDOL för hela slanten :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards