Alla inlägg den 20 december 2011

Av Grynisen - 20 december 2011 20:20

Niiinis har verkligen superfina saker som går att beställa och även att göra till sin egna


Idag är det tävling och jag vill gärna vinna känner jag, en fin julklapp kanske *ler*


 


Gå in och tävla du med hos Niiinis :-)




Av Grynisen - 20 december 2011 19:51

Hela dagen har varit i full fart känsla....


Lämnade Edwin på dagis imorse och sen vidare till jobbet. Där blev det massa julshopping för kunder, mycket frågor, mycket service och mycket leenden!!! SKÖNT!


När jobbdagen var slut så styrde jag mot dagis ochför att hämta Edwin, sen vidare mot skolan där jag hämtade Fliz. Sen åkte vi vidare till Allum i Partille för lite julshopping. Det var inte mycket folk eller trängsel vilket kändes väldigt skönt :-)4


Vi tog en snabblunch på Max, det var gott att få lite i magen innan springandet på Allum *ler*


Jag fick köpt de julklappar som var planerade. Även julmaten handlades, MEN, jag glömde köttfärs!?!? Hallåååå där, köttbullar lixom *fnissar* Jaja... det finns ju en affär imorgon, torsdag och fredag oxå *ler*


Edwin var lagom nöjd att sitta i kundvagnen hela tiden. Så när vi gick in på Polarn & Pyret så fick Edwin leka med favoriten, tåget :-) En sånn skulle man ha hemma :-)


   


Medans Edwin lekte så köpte jag en röd vanlig långärmad tröja till Edwin. Den ska han ha på sig till sin väst och jeans på Julafon :-)


Sen när vi gick så fick Edwin en festis av en på Polarn & Pyret. De bjöd även på skumtomtar och pepparkakor, dock glömde jag smaka *hihi* Lika bra det, äter ju tillräckligt med sånt på jobbet :-)


Väl hemma så var det bara att greja en massa annat. Städa i kattlåda, städa marsvinsburen, fixa mat till Whille och hans kompis, bädda rent i min och Mickes säng (som vi drog ur imorse) Edwin var i sitt esse, irriterad och gnällig. Inte ville han äta heller...


Tillslut fixade jag välling, han åt lite men ville bara gå och lägga sig. Så då blev det nattning och det gick fort.... tröttenosen :-)


Nu håller jag på att göra tomtegröt... och sitter i soffan mellan varven :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards