Alla inlägg den 3 december 2011

Av Grynisen - 3 december 2011 19:20

Vilken härlig dag jag och syrran fick :-) En skön egodag som vi absolut hade gjort oss förtjänt av!!!


Jag åkte och mötte upp syrran vid ca 7:15, sen styrde vi mot Ullared. Det var jäkla trist regnväder men trafiken flöt på bra så vi var framme dryga timmen senare. GÖTT!!!


 


När vi hade parkerat så gick vi och åt frukost. Så lugnt och mysigt det var, de flesta var ju inne och handlade så matstället hade endast tre besökare + oss :-) Syrran tog en god baguette med tonfiskröra medans jag lyxade till det med en räkmacka där det var goda handskalade räkor på. MMmmm så gott det var *ler*


 

MUMMA!!!!


När vi var mätta och nöjda så hämtade vi varsinn kundvagn i ÖSREGNET *brrrr* Skitväder dåååå... Men det var ingen kö in så vi behövde ju inte stå ute iaf *haha*


 

Min kundvagn!!!


Fick min ena hälsena påkörd redan vid ingången, jäklar vad irriterad jag blev... Fan att folk måste ha så bråttom att man måste köra så fort. Jag muttrade högt om hur jag avskyr sånna personer *fnissar* Hon kände sig nog ganska dum, rätt åt henne ;-)


Jag och syrran hittade bra med julklappar, kläder och annat som var bra och ha *ler* Vi betade av avdelning för avdelning i lugn och ro. Det var inte så hysteriskt där inne förän vi kom till leksakerna. Där var det verkligen massor med folk... Trängsel, kundvagnskrockar, massa fislukter, stressade människor osv osv...


Jag hittade tyvärr inte alla julklappar jag ville hitta, men en del på listan är avbokat iaf :-)


När klockan var 16.30 var vi äntligen klara. Då hade vi hunnit äta i Gekås IKEA-inspirerade lunchrestaurang. Maten var helt ok!  Både jag och syrran åt chilikryddade kyckingspett, klyftpotatis och beasås *MUMS* Det var inte heller någon kö ut genom kassorna. Verkligen helt perfekt!!!


 

Fullpackad bil *HAHAHA*


Vi lastade in i bilen och fick, döm av min förvåning, skrapa rutorna. Ja för då var det noll grader ute och regnet hade frusit... Galet konstigt väder!!!


Vi hade en superkul dag och jag ser fram emot nästa gång vi åker dit :-)


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards