Alla inlägg den 18 november 2011

Av Grynisen - 18 november 2011 18:03

Efter arbete och skola idag så styrde vi bilen mot GLASSCAFÈET *Iiiiiiiih*


Det är ju så att varje födelsedag som barnen har så firas det med ett besök på Glasscaféet och då får barnen välja precis vad som helst!!!! Den största och dyraste glassen blir det oftast, så även idag *HAHA*


 

Fliz och Whilles glassar - Läckra eller hur :-D


 

MUMS vad gott!!! Bananglass och Päronglass, toppad med grädde, chokladsås och jordgubbsströssel!!!


 

Whilles glass gick i choklad och dumlespåret :-)


Edwin mumsade på ett glassrån! Sen självklart smakade av mig och Micke :-)


Presenter har det ju oxå blivit idag. Mycket kläder, mössa och vantar, mystofflor, Twilight-planscher *lycka* och ett drejbord med lera osv. Fliz var väldigt nöjd!!!


Nu laddar hon för disco ikväll. Hoppas på en kul födelsedagskväll med kompisarna :-)


 

Får hoppas att hon är piggare sen än på denna bilden som jag tog precis *HAHA*

Av Grynisen - 18 november 2011 06:45

HURRA HURRA FÖR FLIZ IDAG!!!!


Tänk att du fyller 9 år idag :-)


STORT GRATTIS MIN GOA FLIZA!!!


  

Igår kväll sa Fliz att hon längtade tebax till Turkiet, hon önskade att vi var där just idag...


Mer födelsedagsbilder kommer i eftermiddag/kväll :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards