Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Grynisen - 16 oktober 2010 07:59

... endast Edwin och Johanna är vakna *fnissar*

 

Ja nu är det ju inte riktigt så illa med det vita, det är bara frost. Men det ser vackert ut ute... Skogen är frostig, taken är frostiga och gräsmattan är frostig.

 

  

Igår kväll var vi alla hemma hos Mickes bror, fru och barn. Det var god mat, hemmagjord pizza, och IDOL-tittande. Jag tippade rätt på vilka som skulle hänga löst, Millah och Alice, och hade även rätt om vem som åkte ut. Jag borde ju sitta i juryn känner jag *HAHA*

 

Vi var hemma ganska sent, vid halv tolv tror jag. Whille och Fliz var toktrötta, somnade direkt när de la sig. Även Micke somnade gott i soffan, han skulle ju se på tv (brukar ju heta så) Själv satt jag uppe en liten stund och bara njöt av tystnaden.

 

Edwin tyckte att vi skulle gå upp redan vid klockan 4 imorse *TJOHOOO* Men det blev inget med det... Nä han fick amma och halvsova fram till klockan 7, då gick vi upp.

 

Nu leker Edwin på golvet, jag sitter vid datorn och alla andra sover. Men det är en fin morgon :-D

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards