Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Grynisen - 6 oktober 2010 20:42

 

 

Idag har jag skänkt 50 kr till ROSA BANDET via SMS. Det kan du oxå göra genom att SMS:a ROSA till 72988.

 

Jag hoppas verkligen att ni som läser här inne SMS:ar denna summan. Det är inte mycket med 50 kr, men tillsammans blir det ändå en stor summa :-D

 

  

 

Det finns även fina rosa band att köpa som kostar 25 kr varav 24 kr går till Cancerfonden. De finns att köpa bl a på: ICA, Lindex, Apoteket, Clas Ohlson, Champion via Ellos och Stadium, EuroFlorist och Pressbyrån.

 

Det rosa bandet är fint designat i år av Liselotte Watkins. Rosa bandet är snyggt och glatt 70-tals mönster!!!

Av Grynisen - 6 oktober 2010 18:28

Ja visst, shoppat IGEN. Men denna gången har jag beställt kläder som jag fått uppsytt efter eget önskemål. Kläderna kom i brevlådan idag!!!

 

Jag hittade denna bloggen av en händelse bara och tyckte det fanns många fina kläder och väldigt fina tyger. Så jag mailade till Pernilla som hon heter, och berättade mina önskemål.

 

Detta är resultatet :-D


  

Suuuperfina kläder, eller hur!?

 

Det är en munjacka/hoodie, två mössor, ett par vantar och ett par tossor. 

 

Kläderna är väldigt välsydda och fina. Jag kan verkligen rekommendera er att beställa kläder från Pernilla. Kika gärna in i hennes blogg här  Det känns jättekul att ha kläder som inga andra barn har!!!

Av Grynisen - 6 oktober 2010 17:06

Nu har Edwin kommit lite närmare krypningen. Idag har han fått till själva krypställningen :-)  Nu är det spännande att se när första "krypsteget" kommer....


 

Lika glad som vanligt *ler* 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards