Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Grynisen - 11 oktober 2009 15:30

Idag åkte vi och hyrde släpkärra, garaget skulle tömmas på skit *** Ä N T L I G E N ***

Snacka om röj sen, hela släpkärran fylldes av diverse bröte, brädrester sen altanbygget, cykel, två mattor och MASSOR av skräp. Dessutom fyllde vi hela bagagen med urvuxna kläder och skor som skulle skänkas.


Jag sopade hela garage-golvet från grus, träspån och hö (marsvinens) och annat som blåst in eller hamnat på golvet på ett eller annat sätt.


Lagom tills att vi hade fyllt släpkärran så började det självklart att regna... Typiskt och irriterande!!! Men det var bara att fortsätta. Vi åkte till återvinningsstationen där man kan både kan skänka saker till Stadsmissionen och även slänga saker i olika conteinrar. Barnen tycker att det är jättekul att slänga skräp där så de var grymt engagerade i att slänga och hjälpa till.


När vi var klara så var vi hungriga, vägen gick mot Mc Donalds. Onyttigt och jättegott...

Nu är vi hemma igen, jag har duschat, barnen bråkar och allt är som vanligt igen :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards