Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Grynisen - 9 oktober 2009 18:30

Snodde” med mig en liten lista från Jessica

Tid upp: Kl 05:50, går alltid upp den tiden när jag börjar kl 7:15

Frukost: Te och en knäckemacka med mjukost (alldeles för lite kände jag när jag kommit till jobbet :-(

Dagens Outfit: Jobboutfit, Limegrön Piké och svarta mammabyxor

Humör: Harmoniskt

Gjort: Jobbat 7:15-16:00, därefter handlande av mat (alldeles för mkt som var slut hemma), ätit gooood bakad potatis med fyllning, duschat, nu soffa :-)


TräningsPlaner: Räcker med fullt ös på jobbet


Andra Planer: FREDAGASMYS!!!! Se på IDOL och bara koppla av.


Ser på: TV:n och datorn


Lyssnar på: TV:n


Läser: Är ju ingen bokmal, men jag ska ladda ner de tre böckerna på Stephanie Mayer och lyssna på de via mobilen.


Bästa: Att det är en lugn och skön kväll, totalt kravlös.


Sämsta: Fogarna, de är inte mina kompisar


Barnen: Fliz byter om till nattiskläder och Whille spelar PS2


Väder: Mörkt (kväll) ca +4 grader och uppehåll


Dagens Citat, ordspråk, eller Tanke: Lev idag, imorgon kan det vara för sent...

Ha en mysig fredagskväll, det ska jag ha ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards