Alla inlägg den 24 november 2012

Av Grynisen - 24 november 2012 14:58

Inatt var det Fliz tur *sucka* Hon klagade över illamående och ont i magen redan igår kväll. Så jag anade vart det var på väg.... Men samtidigt hoppas man ju att det inte blir nått!!!


Men som sagt, vid klockan 4 hörde jag Fliz. Jag rusade upp och hjälpte henne. Samtidigt vaknade Edwin och blev helt förstörd över att jag gick upp. Han skrek och gapade så Micke fick komma upp och ta Fliz och jag ta Edwin.


Fliz somnade om sen och har inte spytt mer. Nu har hon feber istället, 38 grader och är väldigt trött. Men hon har ätit smörgåsrån och druckit saft. Så det känns som om det värsta är över...


Edwin som bara hade en spyomgång i torsdags han med, och mådde mycket bättre redan igår.


Whille har varit ledsen här idag, han känner på sig att magsjukan kommer till honom oxå. Han mådde illa förut när vi skulle äta så han fixade inte middag. Men nu sitter han i soffan och tar det lugnt så jag hoppas verkligen att det stannar så...


Hatar magsjuka :-( Imorgon ska min systers yngsta son döpas och det ser ut som om vi inte kan gå nu.... *ledsen*


 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards