Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

Kryper upp ur gropen

Av Grynisen - 16 januari 2012 19:48

Lite bättre idag, har sovit lite ok, men så fort jag vaknade gick alla toktankar igång.... maler och maler. Orkar inte dra allt på bloggen, finns de som läser som kanske inte ska veta allt... vad vet jag! Så jag packar ihop mina tankar och lägger de i ett fack i mig själv. Mitt vanliga knep, funkar så där....


Men men, bara att försöka göra dagen till det bättre, eller nått...


Har fått klippt mig och stora barnen idag. Vi alla var i behov av lite klippning, mest jag och Whille. Men Fliz ville klippa topparna på sitt hår så det fick bli det oxå. Edwin där emot, där får lockarna sitta kvar ett tag till *hihi*


Nu sitter jag med fin hårfärg på huvudet och laddar sen för lite slingning, ja det vanliga för att göra håret lite roligare :-)


 

Jag med lite hårfärg i pannan och färgningslinnet på mig (syns på fläckarna) Snyggt med pubisfinnar på hakan oxå ;-)

 

Kvällen blir lugn, lite tv-tittning och gäspningar. Sen blir det sängen... imorgon kanske är en bättre dag :-)



Barnen · EGO
 
 
Ingen bild

Annelie

18 januari 2012 17:49

Uscha vad jobbigt :o(
Snart finns det väl inga fack kvar att stoppa i vännen..visst är det väl ändå konstigt att man den ena gången efter den andra på nåt sätt kravlar sig upp till ytan igen!
Massa kramar och hoppas det löser sig!

Grynisen

18 januari 2012 21:27

Ja dessa jävla fack... dom är utslitna ni *fnissar lite* De används emellanåt, å då är det mesta skit.

Men nu är jag ovanför igen och tar dagarna bättre :-)

Tack för dina goa ord

KRAAAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards