Direktlänk till inlägg 12 juli 2010

För varmt för att blogga

Av Grynisen - 12 juli 2010 20:59

Oj oj oj... det är varmt, riktigt varmt. Det har varit dryga +30 grader idag i skuggan...

 

Idag som även igår och förrgår har spenderats vid havet. Underbart härligt!!! Solen var ruskigt stark idag, har bränt mig lite grann och ändå var jag mest under parasoll pga Edwin. Även Edwin har fått lite för mycket strålar på sig. Hans högerarm har fått solbränna och lite i ansiktet...

 

Whille och Fliz blir bara mer o mer bruna, framför allt Fliz. Hon har ju samma pigment som Micke.

 

Imorgon ska det tydligen komma in lite regn, skönt faktiskt. Det behövs oxå, gräsmattan skriker efter vatten!

 

Men vad härligt ändå med detta vädret. Längtar inte ens utomlands :-D Det är ju helt perfekt semesterväder. Det enda jag önskar är att vi hade en pool, en stor pool hemma. Så hade man bara kunnat ta sig ett dopp...

 
 
Elisabeth

Elisabeth

13 juli 2010 08:24

Ja, en pool hade inte suttit fel, mest för dom stora barnens skull. Vi har ju svalt & skönt på bottenvåningen i allafall. Det var 30 grader inne däruppe igår kväll. Ska inte klaga men lite vatten skulle ju inte sitta fel, sen kan det bli varmt igen.

http://knytet.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

13 juli 2010 08:39

Här har det regnat sen igår kväll. Riktiga skurar kommer emellanåt. Dessutom åska... men som sagt, det behövs verkligen.

Solen ska väl komma i eftermiddag igen :-)

http://grynisen.bloggplatsen.se

 
Jessicae

Jessicae

14 juli 2010 10:54

Visst är det underbart med denna värme, även om det gärna för min del får hålla sig strax under 30 ;) Men igår åskade det äntligen här, så idag är det mkt "klarare" i luften, känns så skönt!!!

Hoppas ni har det bra vännen-blir alltid lite orolig när jag inte ser dig på fejan på en dag eller så ;)

Puss & kram!

http://Jezza.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards