Alla inlägg under mars 2009

Av Grynisen - 1 mars 2009 11:25

Ja redan mars, en månad som jag förr alltid älskat (min födelsedagsmånad), en månad som jag sen ca 7-8 år tillbaka tyvärr alltid mått dåligt i pga olika orsaker :-(


Men mars 2009 kanske innebär något nytt, ingen otur, besvikelse eller knäckande på några sett. Jag hoppas det iaf....


Fotbollsträning i morse klockan 9 för Whille, resten av familjen satt snällt på bänkarna och tittade på. Direkt efter åkte vi hem för lite frukost och nu har Micke tagit emot sin första kund.


Om en halvtimme åker jag och lämnar Fliz på kalas, sen åker jag och Whille för att handla kattsand och lite andra saker som glömdes igår pga min låga motivation.


Vi ska även förbi marsvinshemmet idag, efter mycket diskutioner och ännu mera tårar så har jag och Micke bestämt att flick-marsvinen stannar hos oss. Fliz är inte alls glad, inte Micke heller... men ibland får man se till vad som är bäst för marsvinen. Usch.... jag tycker oxå att detta är jättejobbigt.  Vi ska iaf träffa Våfflan och Eragon för att få se hur de mår, om vi personligen tycker att de mår bättre. Det är ju lättare för oss att se eftersom vi varit ifrån de i en vecka nu.


Fan... det där med djur är jäkligt tufft, även om det "bara" (som det så fint heter) bara handlar om två små marsvinspojkar....



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards