Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Mina presenter :-)

Av Grynisen - 22 mars 2009 19:32

Jag blev ju som sagt firad i morse med vacker sång och paket *ler*


Jag fick jättefina saker, faktiskt förvånad. Det finns inte en enda sak som jag inte ville ha :-)


Av Micke och barnen fick jag:


  • Kalla Fötter Samlingsbox (Älskar den serien) *lycklig*

  • Jättefin ring i borstat silver med stenar, dock lite stor. Micke ska byta...

  • Presentkort på kläder

Av syrran och svåger fick jag


  • Grymt snygga Nike-skor

  • SPA-set i urgullig liten väska

  • SingStar Schlagers *YEAH YEAH* (ser fram emot fest snart)

Sen fick jag hemskickat ett gulligt paket från SiwanDivan o Co. Där fick jag ett jättefint ljus, Special Candle, med doft av vanilj. På ljuset stod följande budskap:


Grattis


Idag är det din dag. Firande varje nytt år av

liv omgiven av människor som älskar dig.

Ditt hjärta är ungt och kommer aldrig att

bli gammalt. Du utstrålar ljus och värme,

precis som det här ljuset.


Tack så jättemycket!!!!


Jag hade även ett "minikalas" där mina svärföräldrar kom förbi. Jag hade bakat Leilas Brownies och Leilas Kärleksmums + en syrlig glasstårta med turkisk yogurt och Lemon Curd. Allt var jättegott, speciellt Leilas kakor :-)


Av svärisarna fick jag blommor och en stor fin påskhare. Den blir fin i köket till Påsk om knappa tre veckor.


Som jag tidigare skrev så är detta en av de bättre födelsedagarna de närmaste åren tillbaka. Jag har ju tyvärr oturen att råka ut för olika tråkigheter när "min dag" närmat sig... Kanske har det vänt!?!


Nu ska jag njuta av lugnet en stund till, sen natta barnen, och senare se på Beck. Kanske ska unna mig lite mer av Brownies och Kärleksmums. Imorgon är det ju andra regler som gäller *HAHA*

 
 
Jessica

Jessica

22 mars 2009 20:26

Vilka fina presenter du fått!!!!
Och Kalla fötter,även jag älskar den serien :-)
Den är helt underbar.

((KRAM))

http://jezza.wordpress.com

 
Ingen bild

woll

22 mars 2009 20:39

Blir så glad att höra att du haft en så underbar dag, du är värd det bästa.

(Förresten, vet en som tjuvkikar på "Kalla fötter" när du ser på den *ler*)

Ser fram emot "festen" snart..

Kram kram kram på din dag..:-)

 
Ingen bild

Grynisen

22 mars 2009 20:45

Ja Kalla Fötter är helt underbar serie... Den är mänsklig, rolig och charmig :-)

>>>Woll... du får ställa in kikaren så sms:ar jag när jag drar igång första DVD:n *ler* Annars får du gärna låna den...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards