Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

Home Sweet Home

Av Grynisen - 25 januari 2009 20:36

Hemma igen och jag NJUUUUTER!!!! Det märks att jag inte är van att vara ifrån min familj, definitivt inte två veckor efter varandra. Whille har toksaknat mig, medans Fliz tar det bättre. Men nu är jag hemma och någon fler-dagars-trip finns inte i närheten, vad jag vet iaf :-)


Det har blivit en shoppinghelg i Stockholm. Ingen blötsnö alls, dock tråkigt regn och blåst på lördagen.


Vi shoppade i fredags, i lördags och även idag *HAHA* Dock hittade jag inte så mycket, men unnade mig en ny jacka + 3 BH:ar. Känns bra :-) Syrran köpte jeans, BH, sjal och säkert nått mer som jag inte minns nu. Min kompis shoppade oxå loss trots shoppingförbud (som hon hade bestämt) Det blev jeans, två tröjor och skor!!!


Vi har gått en massa och sett mycket av innerstan. Åhlens, NK, H&M (som finns ÖVERALLT), Sergels Torg, Gallerian, Hötorget och massa mera.


Vi fick det underbara nöjet att se BLONDINBELLA *ryser* Hon studsade in på H&M på lördagen. Jag stod med ryggen åt henne men hörde hennes patetiska prat, exakt likadant som hon pratar på TV *suck* Så jag hade inte behövt vända mig om men automatiskt så var jag ju tvungen att kolla om det verkligen var hon, syrran såg henne oxå. Den tjejen behöver verkligen växa upp.... eller dämpa sig. Not my favourite....


Idag när vi var och fikade så kom Erik Gadd med familj (fru och barn). Tyvärr är han inte nån favorit hos mig, men han håller ju normal profil till skillnad från skrikhalsen ovan...


En trevlig helg med fokus på shopping, lite vin på kvällarna och lugnt och skönt....

 
 
PENZELMAMMAN

PENZELMAMMAN

25 januari 2009 22:17

borta bra men hemma bäst, elr hur!

http://www.penzel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards