Direktlänk till inlägg 12 april 2008

JA JA JAAAAA

Av Grynisen - 12 april 2008 15:30

Affären jag har börjat i har ju en av de produkter jag älskar mest... YANKEE CANDLES *lööööööve* Jag vet inte hur många gånger jag varit i ljushörnan och luktat idag *ler* Helt underbart!!! Bäst luktar ju helt klart min favvo Clean Cotton *njuter av doften* helt underbar är den!!! Även Granny Smith och Sweet Strawberry luktade fantastiskt :-)

Utöver Yankee Candles så finns det ett stort urval av fina saker i affären, jag känner att jag lätt kan handla ihjäl mig där *HAHA* Så problemet att inspirera och sälja till kund finns inte. Dessutom så otroligt trevliga kunder som handlade!!! Sånt är roligt oxå....


Sammanfattningsvis, en bra första dag på mitt nya jobb :-)

 
 
Ingen bild

Grodis

13 april 2008 10:59

Åh, vad roligt att läsa att det gick och känns bra med första dagen på nya jobbet! :-D De där ljusen blir jag helt klart nyfiken på... hmmm..undrar om de finns här och köpa? Jag har aldrig sett dem.. iallafall inte vad jag minns?

Ha det gott och hoppas du får en skön söndag!
KRAM

 
Ingen bild

Annelie

13 april 2008 20:03

Åååh...:o) det där ljuset bara mååste jag ha!! e ju så attans dyrt bara om man vill ha det lite större. Tar ni samma pris som den andra butiken eller? snacka om flax att dom hade det just där du jobbar, passar dig perfekt detta jobbet, precis sånt du älskar o pyssla med ju:o)
kramiz!

 
Ingen bild

Grynisen

13 april 2008 20:06

>>>Annelie... jag kan inte priserna än. Men jag VET att de kostar *fnissar* Det stora minns jag inte (200-någonting), värmeljusen är 10kr/st eller 12 st för 100 kr.

Ja det blir kanon det här!!!

Kramiz tebax

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards