Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

Nu har jag äntligen fått mina glasögon

Av Grynisen - 28 februari 2008 19:16

Två veckor helt utan glasögon *suckar* Det är INTE kul.... Trots att jag har linser så vill jag gärna vila ögonen emellanåt. Dessutom känner jag inte alltid för att slänga in linserna i ögonen det första jag gör på morgonen, men det har jag fått göra nu det sista pga att mina gamla glasögon gick sönder.


Whille tycker inte om mina nya glasögon *haha* Fliz tyckte att jag var fin *ler* Så smaken är som baken.... :-)


Det är ju en ganska stor skillnad på dessa nya glasögon och de jag hade innan. De här nya har ju svart båge på utsidan och rosa inuti... men det är ju nästan bara det svarta som syns. Det blir ju väldigt markerande i ansiktet. Men jag tycker själv att jag passar bra i dom.... stämmer bra överens med mitt hår :-)

 
 
Ingen bild

Annelie

28 februari 2008 20:22

Kanoncoola, är bågarna svarta på utsidan sa du, jag e nämligen på jakt efter svarta brillor, o jag hittar inga jag fastnar vid!
Hehe,,,ungar e lustiga,,inga förändringar här inte,,*skratt*//Kram

 
Ingen bild

Grynisen

28 februari 2008 20:24

>>>Annelie... Utsidan svart insidan rosa, precis som på bilden :-)

 
Ingen bild

Grodis

29 februari 2008 08:28

Ser ut som glasögon helt i min smak, men som jag inte vågar ha själv. ;)
Får man se bildbevis? *blink*
Kram och ha en skööööön helg, gums!

 
Helén

Helén

29 februari 2008 13:56

De där var ju jättesnygga!

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Grynisen

29 februari 2008 19:30

>>>Grodis... jag ska försöka fixa bild snart *ler*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards