Alla inlägg under januari 2008

Av Grynisen - 10 januari 2008 20:11

Brrr... jag sitter och fryser, jag får inte upp värmen riktigt känner jag. Egentligen borde jag ta mig ett varmt bad, det hjälper alltid. Men jag är inte riktigt sugen på bad ändå... konstigt!?


Jag får väl ta mig en kopp te till, komplettera med lite brie-ost och riskakor (kryddade med sour cream) *mumma* Det värmer själen iaf *fnissar*


Vem vet... jag kanske tar ett bad innan jag lägger mig.... *tokmysigt*

Av Grynisen - 10 januari 2008 10:23

Alltså detta väder är KATASTROF... orkar inte med mera regn.


I helgen fick vi ju snö, men det försvann ju efter några timmar igen. Där efter har det regnat nästan hela tiden, lite små uppehåll och åter igen mera regn... Innan snön kom så regnade det oxå massor, uppe


Hur ska man någonsin få energi.... det finns ju inget solljus utan allt är bara grått och blött :-( Det är riktigt trist...

Av Grynisen - 10 januari 2008 05:48

Uppe tidigt i vanlig ordning.... barnen ligger i soffan och myser. Snart ska de klä på sig och bli klara för dagis och skola igen!


Känns skönt att det är torsdag idag, bara fredagen kvar innan lite sovmorgon. Det är inte helt fel :-)


Dagen kommer vara en vanlig torsdag, vilket inte innebär något utöver det vanliga. Jobba och sen hem.... ska handla lite idag oxå, måste uppdatera kylskåpet :-)

Av Grynisen - 9 januari 2008 19:45

Den ska jag titta på idag tänkte jag...


Bland de nominerade finns Salem Al Fakir med 8 nomineringar, Säkert! med 6 stycken, Kent och The Ark med 5 nomineringar var samt Moneybrother och Timbuktu som fått 4 nomineringar var.


Sen ska det även vara lite sköna artister som uppträder under kvällen är bland andra Lars Winnerbäck, Sahara Hotnight, Salem Al Fakir och Amanda Jenssen.


Amanda Jenssen ska bli spännande att se... Intressant att höra hennes första låt utanför IDOL!

Av Grynisen - 9 januari 2008 10:42

Lilla söta Felicia, en så vacker ängel vi har på himlen!!!


Skänk en tanke till Felicias föräldrar idag som går igenom en av de svåraste saker man kan göra i sitt liv...


Skänk även pengar till Barncancerfonden!!! Ditt bidrag kan vara hjälpen till att rädda liv... små som stora bidrag!

http://www.barncancerfonden.se/content2/gava1.php?restart=1

Av Grynisen - 9 januari 2008 05:31

Usch vilket trist väder... regnar ute och lika trist som igår *suck*


Tänk vad vädret styr mycket... vi svenskar fokuserar så otroligt mycket på vårat väder. När vi har regn så gnäller vi över det, har vi sol så gnäller många över att det är för varmt *HAHA* Vi blir aldrig nöjda!!!


Nåja... tillbaka till dagen. Onsdag = möten på jobbet. Annars är det väl inget utöver det vanliga... Det ska väl offentliggöras på jobbet att jag har sagt upp mig oxå :-)


Whille har redan vaknat, han passade på att vakna redan 4.56 idag. Alldeles för tidigt!!!! Det innebär att han kommer vara trött och känslig när jag hämtar honom idag... och det betyder gråt och ilska... Inte lätt det där...


Nu ska jag gå och väcka Flizen, ta fram lite kläder till barnen och det vanliga som ska göras innan vi åker till skola och dagis!!!

Av Grynisen - 8 januari 2008 18:04

Nu är köket utan jul... Mina fina vinter/vår-gardiner sitter åter uppe... Fina gröna växter i alla fönster ger en underbar fräsch känsla! Nu har även min mentala saknad av julen lagt sig, nu ser jag framåt mot vår och sommar!


Tvättmaskinen har oxå fått röra på sig. Två maskiner blev det idag, så nu luktar det så gott, lite sommarlukt av alla upphängda kläder i tvättstugan...


Eftersom jag varit så duktig, ja jag anser det *hihi* så var jag välförtjänt lite turkisk yougurt med rinnande honung på *smask* Så nu ska jag njuta av det och gosa med mina underbara barn innan de ska sova!!!

Av Grynisen - 8 januari 2008 16:38

Jag har sagt upp mig från mitt jobb idag *LER*


Jag har fått ett nytt jobb, allt gick så snabbt, intervju och PANG så erbjöd de mig tjänsten... OCH JAG SA JAAAAAAAAAAAAAA :-)


Jag är JÄTTEGLAD!!!!


TJOOOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nu ska jag bli en slipad säljare inom kakel och badrumsartiklar, och JÄKLAR vad jag ska sälja.... Bra lön + provision på det jag säljer...


Livet känns bra idag... det är en bra dag helt enkelt!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards