Direktlänk till inlägg 3 augusti 2007

Lite nytt trams *haha*

Av Grynisen - 3 augusti 2007 18:23

Skriver du dagbok?
Min blogg är min dagbok :-)


Vad är viktigast för dig?
Att mina barn får vara friska och leva ett lyckligt liv

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?    
Inget som lockar.... är för mesig


 Har du färglinser?
Japp, blåa! Men just nu är det vanliga endagslinser som gäller


Suger det här?
Nej, det roar mig *HAHA*

Kan du gå ner i spagat:
Jag kan ju tyvärr inte det. Men det är väl kanske lika bra.

Är du polare med grannarna?
Polare tror jag inte, men vi vet om varann, hejar och håller lite koll på varandras hus!


Gay?
Nej.

Har du varit kär i en kändis?
Kär kan man inte vara, men absolut jätteförtjust i mina yngre dagar!

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja... måste ju underhålla mig vid frukosten


Är du höjdrädd?
Näää... men utmanar mig inte för höjdsaker heller.


Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
Ja absolut

Har du sett din bästa vän gråta?
Japp


Har du fått någon komplimang idag?
*fundrar* Bara av mina barn... Whille sa att han älskar mig *njuta*


Är du mörkrädd?
Ibland... speciellt ute på kvällarna.


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja.

Har du haft vattkoppor?
Ja när jag var 10 år


Har du någon gång testat karate?
Nej, jag har ju inte det.

Äger du en iPod?
Nope


Skulle du vilja hoppa fallskärm?
Vill absolut, men vågar är en annan sak...


Gillar du allsång på Skansen?
Gillar det för att det är lite tradition... typisk sommarkänsla!


Kan du vissla?
Självklart (Kan du vissla Johanna... *nynnar*)


Vilken radiokanal lyssnar du på?
Radio City


Rakar du benen?
Ja men bara när jag känner att jag måste


Hur svarar du i telefonen?
Ja det är Johanna


Betalar du TV-licens?
Ja, det gör jag


Vad har du i fickorna just nu?
Jag har inga fickor på mig

Vilken parfym använder du?
Clean Shower Fresh


Kan du kasta macka?
Japp


När var du riktigt sjuk senast?
10 år sen exakt... väldigt sjuk....


Har du blivit opererad?
Tagit bort mina halsmandlar för 11 år sen


Äger du en cykel?
Ja den står i garaget


Vad har du alltid i handväskan?
Plånbok, nycklar, mobilen, läppglans, tuggummi


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, det får jag inte.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Tre stycken. Men ibland är det fler.

Läser du för skojs skull?
Ibland

Äger du ett busskort?
Nej, och det känns inte som jag behöver ett heller.

Har du gjort något dumt idag?
Nä det tror jag inte...


Har du gjort något snällt idag´?
Varit på Bushuset med mina barn... sedan McDonalds


Har du gett någon en komplimang idag?
Till mina barn, att dom varit duktiga och att jag älskar dom


Har du ätiti något idag? Isåfall vad?
Frukost, fika, middag


Har du druckit något idag? Isåfall vad?
Mjölk, coca-cola

Vem var den senaste du pratade med i telefon?
Micke


Vad står det i ditt åttonde sms i inkorgen?
"Hehe oki. Jaja men vi kan la höras i mon då. Vette fan varför jag e så trött. Puss love you"Detta var sms från min syrra i förrgår kväll


Vad var det senaste du köpte?
Mat om det räknas....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards