Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Grynisen - 18 augusti 2012 21:07

Edwin valde kläderna idag.... Självklart skulle han ha sin röda munkjacka som tyvärr är för liten! Jag har inte hängt undan den än bara, tycker den är så fin :-) Dessutom så matchade han med sina röda byxor... så han var en liten röd gubbe, så söt så ♥


Det roliga är att luvan skulle vara på, och det var den nästan hela dagen. Han är ju mösstokig så luvan kompenserade bra där märkte jag :-)


 

Så fin han är :-)


   

Goa lille unge med busiga lockar ♥


Av Grynisen - 18 augusti 2012 20:39

Idag kom Micke och stora barnen hem igen. Micke åkte ju till Halmstad igår, barnen var ju redan där. Varje år så drar Mickes mostrar ihop en kräftskiva och igår var det dax. Själv jobbade jag ju och kände att dra ner dit efter jobbet lockade inte...


Men Micke och barnen hade en bra eftermiddag och kväll. Barnen badade i poolen som vanligt, ja vem hade inte gjort det. Tänk om man ändå hade en härlig pool :-)


Här kommer några bilder från kvällen...


 

Fliz njuter av badandet :-)


 

Whille njuter oxå så klart :-)


 

Mickes underbara mormor, svårt sjuk men ändå tapper att orka vara med på kräftskivan en stund ♥


 

Klockan 22 badades det IGEN *haha* Ja jag säger ju det att en pool hade varit kanon här hemma *ler*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards