Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Grynisen - 8 juli 2007 22:08

Barnen har sommarlov och är hemma med pappa medans jag jobbar två veckor till.


Känns skönt att kunna fokusera på jobbet till 100%, utan samma oro för Flizan som inte varit på topp det sista. Nu kan hon vara hemma med pappa och koppla av, busa och förhoppningsvis ladda sina krafter.


Försöker åka till jobbet tidigare imorgon, tänkte vara där mellan 6-6.30 istället för kl 7. På så sätt har jag dryga timmen till godo på morgonen istället för att få stanna över för länge på eftermiddagen om det skulle behövas. Vill ju träffa min familj några timmar på kvällen oxå :-)


Ser fram emot att åka till jobbet imorgon, skön känsla!!!!

Av Grynisen - 8 juli 2007 20:15

Måste ju hitta på nått kul på en söndag :-)


Hittade ett IQ-test: http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html 

Jag fick totalresultat: 121 (HÖG)


  • Resultat på ordtest: 128.6 (max 160)
  • Resultat på performancetest: 109.6 (max 160)

Varje del har ett maximumresultat på 20. Medelresultatet är 10.

  • Resultat i bilddel: 15
  • Resultat i språkdel: 18
  • Resultat i minnesdel: 12
  • Resultat i del för logiskt tänkande: 19
  • Resultat i matematik: 15

Så en och annan hjärncell är ju fortfarande aktiv *fnissar*

Av Grynisen - 8 juli 2007 17:55

Ja jag börjar verkligen undra... vad är detta för väder?


Regnar blåser +12-14 grader ute *suckar* Helt sjukt....

Av Grynisen - 8 juli 2007 11:19

Tänder ett ljus för Matilda!!!!


Just nu är det tacksägelse för Matilda i kyrkan i Staffanstorp.


På torsdag är det begravning!!!


Själv ska jag skänka pengar till Barncancerfonden istället för att skicka en blomma. Gör det du oxå!!!


Du kan skänka genom inbetalning eller sms, smidigt och bra :-)


http://www.barncancerfonden.se/content2/gava1.php?restart=1



Av Grynisen - 8 juli 2007 11:13

Måste bara kräkas lite på vädret igen... alltså det här tar knäcken på mig. Vi planerar varje dag att kunna måla huset MEN likt förbaskat så regnar det varje morgon *morr*


Så nu har jag gnällt *ler*


Idag ska vi röja iordning i ett rum som ska bli massagerum sen. Rummet har blivit lite av ett förråd nu, men nu är ändringen på G :-)


Syrran e kvar, hon har sovit över här *ler* Vi har ätit god frukost o segat en timme nu.

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards