Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Grynisen - 17 juni 2007 17:55

Malmö på en helg... ja det var vad jag och mina tre tjejkompisar unnade oss denna helgen :-)


Vi åkte ner igår förmiddags... och vädret *SUCK* Det öste verkligen ner regn hela dagen... Vi gick in till stan, shoppade lite och åt en god lunch på Café Gökboet (tror jag det hette) En jättemysig förmiddag dock alldeles för blöt.


På kvällen bestämde vi oss för att gå ut och äta och sen dansa lite. Vi åt thaimat och hade en jättetrevlig förkväll med cider i blodet *ler* Vidare gick vi till Swingit :-) Ett väldigt åldersblandat ställe men med KANONBRA musik.  Vi dansade och hade såååå roligt fram till två på natten, då var det dax att dra oss hemåt. Man är ju inte 18 år längre *ASG*


Imorse åt vi en god frukost, njöt av lugnet och att bara vara :-) Vid kl 13 bestämde vi oss för att åka hemåt igen... Solen sken när vi lämnade Malmö, annat än igår *grrr*


Lite kort och gott om denna helgen!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards