Alla inlägg den 26 september 2013

Av Grynisen - 26 september 2013 09:18

Igår när jag kom till dagis så sa en av fröknarna att Edwin blivit biten i benet av ett barn i samma grupp. Hon sa oxå att det inte var så farligt eftersom Edwin inte varit ledsen... och byxorna som Edwin hade på sig var ju tjocka så det skydda säkert bra.


Jag tänkte själv att då är det säkert ingen fara. Men när vi kom hem och Edwin ville ta av sig byxorna fick jag se...  


 

Ganska mycket blixt på bilden så det är betydligt mer färgat IRL


Ett rejält bett på låret som lyser blå, lila och rött.... Jag kan ju bara säga vilken jäkla tur att Edwin hade jeans på sig. Det bettet är rejält och hårt.... fasen vad ont det måste ha gjort :-(


Nämnde detta till en annan fröken idag på dagis och hon blev helt chockad. Dels över att stora barn bits och att det blivit så illa...


Så nu hoppas jag att det INTE blir nått mer sånt här...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards