Alla inlägg den 7 september 2013

Av Grynisen - 7 september 2013 20:01

Dagen har varit lite i städartagen. Jag och Edwin städade altanen, sopade bort madsa löv, hö och annan skit. Vi slängde trasiga uteleksaker och vi planterade blommorna!!

Ljung, silvetek och brassica

Kändes lite konstigt att plantera höst/vinterblommor när det är +22 grader ute ;-) Det är ju väldigt frostfritt just nu hihi, men snart smäller det säkert till!!!

Katterna och marsvinen har oxå varit ute hela dagen. Katterna har mest sovit medans marsvinen tuggat gräs i mängder ;-)

Belino och Nina

Nu sitter jag och latar mig i soffan. Edwin har precis somnat. Fliz är i sitt rum o Whille är ute... Blir att glutta på Körslaget o moffa godis ;-)

Myssockorna är på ;-)

Av Grynisen - 7 september 2013 09:12

Vädret ska vara härligt varmt, sista rycket innan ostadigt väder ramlar in nästa vecka...

Får se vad vi hittar på. Micke jobbar hela dagen, Fliz ska hämtas hos en kompis där hon sovit!! Kanske glassfika :-)

Borde tvätta de sista fönster oxå som jag inte gjort. Även plantera blommor som jag köpt.... jaja denna dagen kommer oxå rusa förbi

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards