Alla inlägg under augusti 2013

Av Grynisen - 3 augusti 2013 22:39

Hittade dessa skor av en händelse.... och de är ju assnygga!!!! Jag behöver inte ha skor för att de är bra, köper gärna bara för utseendet :-D Sen är ju detta Asics så det ÄR ju ett bra märke oxå!!!

 

Asics Noosa Tri 8 #asicsnoosa


Färgkombinationen är ju grym.... Åhhh vad jag väldigt gärna måste haaaa *fnissar* Dax att börja göra önskelista... hittade snyggaste ringarna häromdagen som jag oxå *VILL HAAAA* Ska leta upp bild och visa oxå... ;-)

Av Grynisen - 3 augusti 2013 13:41

Den kombon är kanske inte bäst ;-) men idag blev det så. Ur med barnens sängkläder, igång med dammning och dammsugning!! Nu är drt bara torka golven kvar...

Sitter ute nu och njuter av vindarna.... åska och regn är på ingång men än så länge är det härligt ute!!!

Tvätten torkar fort idag :-)

Har även tvättat Whilles ryamatta i duschen. En katt spydde på den så det var bara att försöka göra den ren.... Den ligger på altanen och torkar!!!

Nytvättad matta!!

Ska väl förbereda lite middag snart. Grilla fläskfile och färskpotatis i ugn blir nog bra. Även en god tzatziki och fräsch sallad!

Av Grynisen - 2 augusti 2013 14:17

Augusti månad har trätt in. Lite fasa har jag över att sommaren, bästa på flera år, snart ska vara över...

Men jag bestämmer mig för att njuta istället, för just nu är det +25 grader och havsluft . Underbart ;-)

Njuter...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards