Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Grynisen - 20 augusti 2013 16:35

Både igår och idag har vädret skött sig ;-) Det har ju inte varit strålande sol men ca +20-23 grader och lite vind.

Igår klippte jag gräset, det hade växt rejält med tanke på allt regn som kommit.

I eftermiddag har jag hängt ut sängkläder på tork. Älskar att torka kläder ute, luktar så gott ;-)



Jag och Edwin har lekt i sandlådan. Vi byggde vägar och torn där bilarna skulle köra.

Shorts och stövlar, min lille bonnapöjk ;-)

Marsvinen är oxå ute och njuter. Hoppas att de ska kunna vara ute en månad till iaf... Det är ju så härligt för dom att få vara ute och äta gräs.

Fina Loke... Kelgrisen ♥

Lilla loppan Adele ♥

Vi har ju ett marsvin till men hon är en liten fegis så hon är svårare att ta kort på.

Av Grynisen - 20 augusti 2013 09:30

Ibland går tankarna....


Vad skulle hända om jag valde att byta allt förutom min familj...


Flytta till en ny stad


Lämna det jag har


Skulle jag få nytt jobb


Skulle jag få nya vänner


Skulle det bli bättre eller sämre 


Jag har sånn stor lust att bara göra det....


Våga förändra...


Våga gå mot det okända...


 

EGO

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards