Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Grynisen - 19 augusti 2013 13:15

Ja tv-nörd som jag är... och resten av familjen oxå *hihi* Nu börjar det roliga iaf... Äntligen lite program att se efter sommaren.


Redan idag börjar IDOL 2013 :-D Det ser vi alla i familjen fram emot, ja förutom Edwin som sover då *hihi* Jag och Micke har ju följt Idol i alla år, och Whille och Fliz har väl hängt med de senaste åren. Det ska bli jättekul att hänga med på årets resa och jag hoppas verkligen det blir bra


 


Imorgon har vi ju våra härliga Hollywoodfruar, med två nya damer att underhållas av. Britt Ekland och Siv Cotton. Den sistnämnda har jag aldrig hört talas om... Älskar underhållningen av Gunilla, det är ju hon som gör programmet. Maria är ju som hon är... *hihi*


 


På onsdag kommer Roomservice tillbaka. Det är inte ett program jag följer slaviskt, men gillar det och tittar om jag inte har något annat för mig. Gillar killarnas sköna stil och deras värme de ger till andra


 


På torsdag kommer en ny säsong av Kockarnas Kamp. Det är ett underhållande program med massa duktiga kockar som tävlar mot varann... mäter sin kunskap och finess. Gillade programmet förra säsongen så jag kommer absolut följa denna säsongen oxå :-)


 


I höst bör ju även Grey´s Anatomy börja, hittade ingen start på den än. Min favvoserie ever :-) Sen även andra serier som jag inte kommer på just nu!!!!


#Idol2013 #Hollywoodfruarna #Roomservice #Kockarnaskamp #Greysanatomy

Av Grynisen - 19 augusti 2013 10:01

Jag har precis lämnat Edwin på dagis. Vi hade en mysig morgon med frukostmys och Bolibompa.

Men att sen komma till dagis var inget kul...


En god liten hand i min... så mycket trygghet ♥


Framme...


Då började pratet om att inte vara på nya avdelningen. Sen kom tårarna på Edwin ♥ Mitt älskade lilla hjärta....

Han grät när vi vinkade... ropade "Mamma" i fönstret :-(


Mammahjärtat går sönder av sånt här....

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards