Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Grynisen - 5 augusti 2013 15:43

Härligt att kunna jobba lite färre timmar så Edwin fick en mjukstart på dagis. Han ville absolut INTE dit. Edwin höll mig krampaktigt runt nacken imorse.... o han blev jätteledsen när jag gick :-(

Alltid jobbigt att behöva gå och lämna ett ledset barn.

Härligt var det att hämta honom vid klockan 12. Han kom springandes ut från dagis och ropade "MAMMA" ;-) Så härligt!!!




Nu njuter han i sandlådan igen! Dessutom kör han nakenfis vilket han älskar ?

Själv sitter jag ute och njuter av lugn eftermiddag. Har tvättat lite tvätt som håller på att torka ute (idag igen) och alla har ätit middag.



Av Grynisen - 5 augusti 2013 07:58

Snart är det dagisdax! Edwins första dag efter sommarlovet och första dagen på ny avdelning!

Jag hoppas det blir en bra dag för mitt lilla hjärta ? Han vill inte börja på ny avdrlning men jag tror det är mest envisen som styr :-)

Just nu är det lite frukostmys i soffan ;-) Lite Bolibompa, frukost och filt *mysigt*



Dax att fixa mig klart, lite ägg i magen o sen iväg!!! Njut av dagen vänner ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards