Alla inlägg under juni 2013

Av Grynisen - 8 juni 2013 20:33

En sval men uppsprickande solig dag....


Förmiddagen hade vi tillsammans hela familjen. Det är ovanligt i vår familj numera. Vi åt frukost tillsammans, pratade och hade en lugn stund *mysigt* Sen blev iväg åt olika håll....


Whille skulle spela match så jag körde honom till matchen. Under tiden som matchen var så passade jag och Edwin på att åka och handla på ICA Maxi. Det ekade tomt här hemma på en del saker så det var läge för att fylla upp kylen lite.


Edwin skötte sig exemplariskt. Han fick vindruvor att mumsa på när han satt i kundvagnen och bara det är ju lycka för honom *hihi*


Sen åkte vi och såg det sista på Whilles match som blev 1-1. Whille var lite besviken men jag tröstade honom med att de förlorade ju inte iaf... bättre med lika-resultat än förlust. 


Väl hemma igen så fixade jag middag, potatisgratäng och fläskfilé *mumma* JÄTTEGOTT!!!!


Eftermiddagen spenderades på altanen.... suga i sig lite solstrålar och njuta. Gäller att passa på, vet ju inte när den sista sommardagen är här...


 

Edwin njöt av solskenet han med :-)


   

Edwin vattnar jordgubbsplantorna med sin vattenpistol :-)



Av Grynisen - 8 juni 2013 07:08

Lördag igen, en tidig morgon för mig och Edwin. Alla andra sover men Edwin tyckte att klockan 6 var en bra tid idag *suck* Jag hade gärna sovit någon timma till faktiskt...


Nu sitter vi och myser i soffan till Bolibompa och Nasim Al Fakir... han är mysig men VÄLDIGT energisk *haha


 


Det blir väl soffläge några timmar till tror jag... Låter alla får sova ut idag så vi kör sen frukost. Tror tröttmössorna här hemma behöver det :-D


 

Jag och Edwin fortsätter vårat morgonmys

Av Grynisen - 1 juni 2013 20:33

Ja när det ändå snackas väder i varje blogginlägg så kan jag lika gärna köra ett till :-)


Vårat väder just nu


 


Väder åt höger är nu mörkt och regnet hänger i luften


Vädret åt vänster är det solsken och blå himmel


Vilket väder vinner?



Av Grynisen - 1 juni 2013 20:21

Underbara sommar, sommarmånaden juni är välkommen :-)


Vi har haft en solig och härlig dag. Whille hade fotbollsmatch i förmiddags där laget vann med 4-0 :-) Whille gjorde ett mål, jättekul ♥


Efter matchen åkte vi iväg och handlade lite mat, sen snabbt hem igen för att njuta av sol, middag och vattenspridaren!!! Edwin var världens fegis så speciellt blöt blev han inte *haha* Han gick tom in och hämtade sitt paraply *mespropp*


   

Gullunge ♥


Vi har varit ute hela dagen. Det gäller ju att passa på att njuta av vädret, sommaren kan ju vara borta snart igen... samma oroskänsla varje sommar! Men nu njuter vi av stunden istället....


Edwin var sååå trött när Bolibompa började, han gäspade och bara satt och hängde i soffan. Han bad om att få gå och lägga sig vid halv sju. Lilla tröttfisen....


 

♥♥♥



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards