Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Grynisen - 12 maj 2013 16:09

På jobbet har vi nu tagit in glass inför sommaren som är helt otroligt god. Glassen är magisk, svårt att får ord på de goda smakerna.


Österhagen Glass är ekologisk och är helt utan färgämnen och E-ämnen. Allt tillverkas av Stig och Inger i Hjo som även äger Österhagen Glass.


 


Har ni möjlighet att smaka denna goda glass så tveka inte. Den är galet god och får andra glassar att hamna på plats två direkt :-)


 


Min favoritsmak är nog lakrits, den smakar precis som Lakritsal *njuta* Sen är jordgubben jättegod, kokosglassen, lingonglassen, äpple och kanelglassen.... Ja ALLA är jättegoda :-D Så ge er själva en upplevelse i sommar, smaka på Österhagen Glass!!!

(nä detta är inte sponsrat på nått sätt, bara jag som vill unna er nått gott)

Av Grynisen - 12 maj 2013 10:52

Var är kunderna? Sover? Undrar lite, det brukar vara lite mer fart med brödhandlandet. Men det är väl lugnet idag helt enkelt ;-P Kanske blir det fler fikabesökare istället!

Ska berätta sen om vår goda glass som vi har här på jobbet. Gooodaste glassen ever ;-)

Njut av dagen så länge!!!


 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards