Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Grynisen - 9 maj 2013 21:49

Så många lediga idag, men jag höll mig på jobbet mellan kl 9-17


Det blir ju så i ett serviceyrke, då är man sällan ledig. Jag kan sakna det ibland, mån-fre är lyxigt att jobba då man oxå är ledig alla röda dagar. Men men... Jag är glad att jag har ett jobb iaf :-)


Det känns ju som en lördag idag och imorgon är det fredag och Edwin får vara på dagis pga att både jag och Micke jobbar. Känns knepigt med denna dag då jag är helt utanför ramarna över veckodagar *haha* Skum känsla... Jag jobbar fram till klockan 15 imorgon så det känns skönt iaf. Kommer hem ganska tidigt ändå och har eftermiddag med barnen och sen F R E D A G S M Y S :-D Härligt!!!


Whille och Fliz är lediga imorgon, skönt för de!!! Whille är lite småkrasslig med hosta och lite ont i halsen så det är bra att han är hemma och vilar lite. Så slipper han vara från skolan.


Nä nu får jag väl packa ihop mig för lite sömn snart....


 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards