Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Grynisen - 7 maj 2013 22:15

Thats me :-)


Blev lite grisrosa av solen idag.... Satt ute på altanen och njöt av solen och självklart blev det en lite rosa nyans. Det märks att solen är stark och att ozonet tunnt med tanke på det snabba resultatet.


Men som sagt, detta lägger sig. Det känns inte ens så det är ju ingen ond bränna :-)


 

EGO · Väder
Av Grynisen - 7 maj 2013 20:31

L Y C K A


Tänk att detta väder får mig att leva, njuta och tro på framtiden :-)


Allt blir levande, djur, gräsmatta, barn, människor... underbart!!!


 


Katterna har varit ute nästan hela dagen. Belino har varit utan koppel. Han har mest legat och njutit av solen, gottegris till katt *haha* De andra två är ju rymmare så de MÅSTE ha koppel :-)


 


Edwin och jag var i stora barnens skola på eftermiddagen. Det var öppet hus och då är föräldrar ditbjudna för att titta runt i skolan, fika och se vad alla barn gör. Mysigt!! Edwin tyckte inte det var så kul så vi var inte där så länge....


 

 


Väl hemma myste vi på altanen. Sen blev det badning och Bolibompamys innan ögonen slogs ihop. Imorgon är barnen lediga, Micke jobbar dag och jag eftermiddag. Mysigt med lite ledighet för barnen....



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards