Alla inlägg under april 2013

Av Grynisen - 19 april 2013 11:17

Från vår till höst... Blåser och regnar ute. Skönt att vara inne på jobbet :-)

Jag har precis tänt massa ljus här inne... känns mysigt *mys*

Micke har åkt till Stockholm idag. Det är möte på Akupunkturförbundet. Han kommer hem på söndag kväll igen. Så ikväll blir det fredagsmys med mina grabbar. Fliz sover hos en kompis...

Men nu jobb några timmar till. Sen hämta Edwin och åka o handla SEEEN fredagsmys i massor :-)

Av Grynisen - 18 april 2013 10:26

Jag sitter och myser med Edwin i soffan. Han är ledig även idag :-) Vi har Bolibompamysmorgon och det passar bra med tanke på regnet utanför.


Om en stund blir det lite lunch sen ska vi åka till Mickes jobb och lösa av honom medans jag ska till mitt jobb :-) Ibland får vi göra så och det funkar ju bra det med!!!


Whille och Fliz är i skolan sen drygt två timmar. Jag körde de till skolan idag med tanke på regnet.... så hoppas jag att det slutat regna tills de ska hem sen. Alltid trist att gå i regnet :-(


Nog om prat om ingenting :-)


 

Av Grynisen - 17 april 2013 19:46

Idag har jag och Edwin varit hemma hos min syrra och hennes goa ungar. Vi var ute i skogen och fikade, kastade löv och frös lite i de kyliga vindarna...

 

Banan är gott och mumsigt :-)


 

Bus i alla löv :-D


 

Vårtecken eller vad...


Vi var även och lekte på en lekplats. Solen stekte skönt och vinden var mycket snällare där... Barnen lekte och hade det kul. En härlig utedag med mysigaste sällskapet ♥


 

Rutchkanedax!!!!


 

Även syrran drog några rutchkaneåk




Av Grynisen - 17 april 2013 08:55

Våra katter som blev tre till antalet för några veckor sen har blivit riktiga kompisar nu. Även om Nina (vår nya katt) gärna bossar lite över grabbarna så sover de gärna tillsammans ♥


Mysigt att de har funnit varandra på rätt sätt :-)

Nina längst bak till vänster, Julius längst fram och Belino längst bak till höger!


Av Grynisen - 16 april 2013 13:28

Bara 1,5 timmar kvar till hemgång :-) Solen lyser vackert ute så jag o Edwin fpr ha en eftermiddag ute tror jag!!


Fortsätter njuta av min underbara utsikt för stunden ;-)


Av Grynisen - 15 april 2013 12:40

Regnet kom... med besked...


Det öser ute men det är fortfarande +13 grader!!!


Efter regn kommer sol... eller :-)


 


Av Grynisen - 15 april 2013 09:42

Våren ÄR verkligen här :-) Det är hela +13 grader ute, det blåser svaga ljumna vindar och solen skiner. Det ska dock regna idag oxå så det blir säkert svalare... Men morgonen känns så mycket härligare när man bjuds på detta :-D


När jag slängde skräpet förut så hittade jag årets första (enligt mig) fluga som satt och solade på husväggen.


 

Det känns oxå som ett säkert vårtecken


Nu ska jag njuta av lite Nyhetsmorgon med bästa programledarna, Tilde de Paula och Peter Jihde :-D En frukost till det så blir morgonen komplett....


 

En kopp grönt te och havrefralla på surdeg med kokt skinka och gurka *mumma*

Av Grynisen - 14 april 2013 18:52

Det tar på krafterna att vara ute hela dagen :-) Edwin var jättetrött när vi tittade på Bolibompa så vid halv sju gick vi och bytte om, borstade tänderna och gick till sängs. Det tog inte många minuter innan godingen somnat :-)


Nu ska jag snart inta mysläge i soffan och bara njuta av lugnet, tv:n och regnets smatter (ja det regnar nu)



Solvarma kinder.... *mys*


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards