Alla inlägg den 21 april 2013

Av Grynisen - 21 april 2013 20:14

Det tar på krafterna att leka med kusinerna och att behöva gå upp tidigt på morgonen...


När vi kom hem så var vi ute en stund, Edwin lekte och katterna njöt av att vara ute på altanen. Solen strålade men vinden var lite kall... Därefter blev det badning och lek. När Bolibompa började satte vi oss i soffan med välling och en banan.


Sååå trött kille ♥


 

Sitter trött lutandes mot mig i soffan


 

Godnatt hjärtat.... en trött hjälte ♥ 

Av Grynisen - 21 april 2013 18:54

Jag har ju jobbat hela helgen och Micke har varit i Stockholm. Så min goa syster har hjälpt mig att passa barnen, eller passat Edwin. De stora behöver ju inte passas längre :-D


Idag var barnen hemma hos syrran och hennes familj. De var ute i skogen och njöt av sol och fika *mys* Jag snodde lite bilder från henne.... :-)


Tack för all hjälp syrran ♥ LOVE U, Pöss


 

Edwinbus ♥


 

Finaste Fliz ♥ 


 

Härliga Whille ♥


 

Kusinerna plockar blommor :-)


 

♥♥♥


På jobbet har det varit bra, periodvis ganska mycket folk vilket är jättekul. Solen har visat sin fina sida och då lockas det alltid med fler kunder :-)


Imorgon är jag ledig från BAKA så då är det administrativt i Mickes företag som ska fixas, pappersarbete... Sen en egostund då naglarna ska fixas :-)))

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards