Alla inlägg under mars 2013

Av Grynisen - 10 mars 2013 09:45

Trots att min favorit var Yohio så är jag så glad över Robins vinst. Han är värd detta!!! En så ödmjuk och gullig kille. Minns när han var med i Idol, massa elakheter som sas över hans vikt, klädsel mm. REVANCH KILLEN :-D


Det var så härligt att se när han inte förstod att han var vinnaren... och sen glädjen :-)



Det som gör mig lite nöjd är ju att hade bara Sverige röstat så hade min favorit Yohio vunnit :-) Så det är en seger i bara den grejen!!! Spännande att se om Europa gillar Robin och YOU.... han fick ju bra siffror av de länder som röstade!!!


Av Grynisen - 8 mars 2013 17:19

Mmm har lite svårt att hitta mitt jag efter gårdagens klippning ;-) Idag testar jag snedlugg á la 90-talet *fnissar* Vet inte om det går hem, men det funkar idag. Syrran och syrrans sambo godkände frisyren så kanske att jag vågar mig på att ha den på jobbet imorgon oxå :-D



Det var längesen jag hade så svårt att styla mitt hår efter en klippning. Oftast behöver jag bara hem och skölja håret och sen greja lite så hittar jag min frisse.... Men lite utmaning kan ju vara spännande oxå *host host*

EGO
Av Grynisen - 8 mars 2013 11:58

Solen skiner och mina fina fönster har FINGERAVTRYCK :-(


Ja varför ska de hållas rena mer än några dagar hehe


Av Grynisen - 7 mars 2013 19:18

Idag pryder min make Kroppsteraputernas Tidning :-)


 

Thats my man :-D


En tidning som kommer ut på så många ställen inom friskvård. Nu jäklar blir han ännu mer intressant inom denna branchen. Jag är så stolt över honom, han är värd det bästa ♥


Han är den bästa massageterapeuten, akupunktören och personlig tränare :-)


 

Av Grynisen - 7 mars 2013 16:10

Nu har jag precis stekt ett gäng pannkakor. Väntar på de stora barnen som ska komma hem....

Edwin fördriver tiden med Play-Doh. Just nu blandar han röd och grön. Blir lagom snyggt :-)


Av Grynisen - 7 mars 2013 13:51

Klippning och styling idag, ja gud vad det behövdes...


 

Mycket hår till en kort frisyr.... *fnissar* (galet dålig bild oxå *hmmm)



Efter klippning och en del styling och testing inför frisörprovet så blev jag så här


  

MYCKET KORTARE :-) Kort och bakåtkammat på sidorna och mer "fluff" upptill!!!


Är inte bekväm ännu, det känns inte som jag. Men jag brukar behöva få greja lite själv med håret innan jag hittar mig själv. Jag tror inte jag kommer ha precis denna frisyren, men kanske nått liknande. Det var iaf kul att testa på nått nytt :-) Sen att 1 kg hår försvann gör ju inget lixom *hehe*

EGO
Av Grynisen - 7 mars 2013 08:15

... eller om en stund iaf :-)


Ska iväg och klippa mig nu på morgonen. Jag ska ju vara "korthårsmodell" åt en kompis som utbildar sig till frisör. Så det är hon som ska klippa mig idag, och den 25 maj är hennes stora prov och då är jag en av hennes hårmodeller :-D Det ska bli jättekul!!!


 

Just nu är jag så långhårig och jävlig... var tog jag vägen lixom?? Håret har tagit över, mer hår än ansikte *fnissar* Jag hoppas verkligen att klippningen idag blir bra. Det är ju lite läskigt att klippa sig hos en elev, men samtidigt är det ju kort hår och det kan ju inte bli värre än vad det är *hehe*


Ska slänga in före och efterbild sen.... om jag vågar *ler lite oroligt*

EGO
Av Grynisen - 6 mars 2013 17:10

Jag fick fotat alla kläder, tror det blev 21 st tillslut. Så på måndag eller tisdag ska jag lägga upp kläderna på Tradera :-) En vecka innan barnbidrag, tror det är ganska bra *hihi* Då är auktionerna klara lagom till barnbidraget kommer, bättre förutsättning för att folk kan buda (tror jag iaf)


Jag har även tvättat tre maskiner tvätt, ja tvättkorgen lyckas nästan aldrig hitta botten innan den fylls på igen.... Fattar inte hur mycket kläder det används i denna familjen. Ändå vet barnen att man kan använda jeans mer än en gång, även en del tröjor osv...


Gjorde thaimat till middag idag, jättegott. Kyckling i röd curry med broccoli, vitkål och purjolök. Micke hade tur att få två matlådor oxå :-) Edwin var inte hungrig, han hade ju ätit mellanmål på dagis så han åt endast efterrätten *fnissar*


  MUMS!!!! Glass är jättegott!


Nu blir det bara lite mys med kidsen. Edwin ska se lite barnprogram och de stora sitter vid varsin dator och kikar på film. Lagom socialt ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards