Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Grynisen - 22 mars 2013 21:42

Idag är det min dag. Jag har fått en härlig dag med fina överraskningar ;-)


Började dagen med frukost på mitt jobb men då som gäst :-) Micke tyckte vi kunde äta god frukost där. Blev firad av min goa kollega med Morotskaka och Snickerskaka och ett stort ljus på tallriken *haha* 



Härlig frukost med salami och brie-smörgås, fil och en god kopp te


Födelsdagsfika på jobbet :-)


Efter frukosten gick vi vidare till Mickes jobb. Där väntade ansiktsbehandling, färgning av bryn och fransar. Mickes goa kollega fixade detta. Jag babblade, skrattade och hade en avkopplande stund i en härlig säng med täcke och kudde medans jag blev snyggare och snyggare *haha*


När det var klart fick jag nästa överraskning, nya naglar *JIPPIE* Gjorde ju naglar för en vecka sen men det var usel kvalité så de gick sönder direkt.... Så det kändes så kul att få göra nya igen. Valde mixade färger och jag är verkligen jättenöjd!!!

'

Mina supersnygga naglar :-D


Eftermiddagen har jag haft tillsammans med barnen och min underbara syster, svåger och deras fina ungar. Vi åt tårta och hade en härlig stund tillsammans. Fick presentkort på Åhlens, så där ska jag spana in någon ny väska tror jag... Sugen på någon rosa snygg sak :-) Får se om jag hittar nån!!!


En härlig födelsedag som jag spenderat med de bästa i mitt liv ♥

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards