Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Grynisen - 6 mars 2013 17:10

Jag fick fotat alla kläder, tror det blev 21 st tillslut. Så på måndag eller tisdag ska jag lägga upp kläderna på Tradera :-) En vecka innan barnbidrag, tror det är ganska bra *hihi* Då är auktionerna klara lagom till barnbidraget kommer, bättre förutsättning för att folk kan buda (tror jag iaf)


Jag har även tvättat tre maskiner tvätt, ja tvättkorgen lyckas nästan aldrig hitta botten innan den fylls på igen.... Fattar inte hur mycket kläder det används i denna familjen. Ändå vet barnen att man kan använda jeans mer än en gång, även en del tröjor osv...


Gjorde thaimat till middag idag, jättegott. Kyckling i röd curry med broccoli, vitkål och purjolök. Micke hade tur att få två matlådor oxå :-) Edwin var inte hungrig, han hade ju ätit mellanmål på dagis så han åt endast efterrätten *fnissar*


  MUMS!!!! Glass är jättegott!


Nu blir det bara lite mys med kidsen. Edwin ska se lite barnprogram och de stora sitter vid varsin dator och kikar på film. Lagom socialt ;-)

Av Grynisen - 6 mars 2013 08:02

Varje morgon innan Fliz ska gå till skolan så gör hon en te-takeaway som hon har när hon går iväg. Ungen är 10 år och har redan format en allvarlig fikaådra i sig *ha ha ha*


Hur ska det bli om några år ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards