Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Grynisen - 20 februari 2013 17:19

Idag har Edwin varit utan blöja hela dagen, även på dagis :-) Inte en endaste olycka har skett.... Heja Edwin ♥ Han har gått på toaletten när fröken har påminnt honom så det märks ju att han är på G med att bli blöjfri!


Edwins fröken var mycket imponerad över att det gått så bra idag så imorgon fortsätter vi öva!!! Sen vet jag att det säkert kommer motgångar, men vi tar en dag i taget och gillar stegen som går åt rätt håll :-)



Edwin sitter med min Iphone och tittar på Youtube och Cars *hihi*

Av Grynisen - 20 februari 2013 11:02

Nästa lördag fyller min plutt 3 år, shit.... redan 3 år! Det går föööör fort känner jag!!!


Vi pratar hemma om att han ska fylla tre år, att vi ska ha kalas och att vi ska sjunga för honom :-)


Det enda han pratar om och önskar sig, som han regelbundet säger är:


 

Carla

 

Nigel

 

Rödis


 

Mack


Ja ni ser ju, stackars Cars-förgiftade lilla pojke *skrattar* Den översta bilen Carla tjatar han om flera gånger varje dag, de andra bilarna kanske en gång varje dag.


Nu har jag lyckats hitta dessa bilar i original hos en Cars-säljare på nätet. Lyckades få till ett bra pris för dessa bilarna och beställde de. Idag eller imorgon levereras bilarna till oss. Jag hoppas verkligen bilarna är lika fina som jag förstod på nätet.


Edwin ska även få en Duplo Brandbil. En sådan är han oxå förtjust i, alla brandbilar egentligen. Så en sånn fick det bli...


 

Jag funderar även på sandlåda, det har vi fortfarande inte köpt till honom ännu. Men det kanske är trist att få en sandlåda när det inte ens går att bygga upp den pga snön?! Får väl fundera lite till, spana på leksakssidor och försöka hitta lite annat än bara bilar *hihi*

Av Grynisen - 20 februari 2013 09:52

Nu sitter jag i soffan, lite frukostdax. Idag blir det filmjölk och müsli med dinkelflingor, solrosfrön, linfrön, russin och mörk choklad. Den är sååå god!!!


Müslin görs på mitt jobb BAKA. Kan verkligen rekommendera den ;-)



EGO · Vardag

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards