Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Grynisen - 12 februari 2013 16:25

Efter frukostmys så åkte jag och barnen till Mickes jobb. Där ligger ju även bästa cafét Baka så det var givet att vår semmelfika ;-)


Fliz hade med sig en kompis och jag lyckades även få med Whille vilket inte är det lättaste...



Ingen semla där nä, kladdkaka med grädde istället :-)


Ingen semla där heller... Nä chokladboll beställdes av unge herrn


Å tjejerna tog toskakaka och kladdkaka... Semla då???


Själv åt jag semla så klart, men glömde ta kort på den *hmmm* Orutinerat värre *hihi*

Av Grynisen - 12 februari 2013 08:27

Tisdag morgon, ute är det -6 grader, snön är krispig och våren är långt borta. Men idag är det ett vårtecken, eller vägen mot våren. Idag är det Fettisdagen eller Semmeldagen som kanske är mer bekant.


En bra ursäkt till att få äta en semla på en vardag är det idag. När jag är hemma och barnen har sportlov så är det ju bara så att vi måste åka och fika på semla sen :-D


 


Önskar er alla en fin dag. Njut av en semla du oxå :-D

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards