Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Grynisen - 5 februari 2013 20:48

Sitter och tittar på Bygglov på fyran. Min trogne kompis Belino ligger på mina ben och spinner *mys*

Så här är det varje kväll. Lägger jag inte upp benen så jamar och gnäller han ;-)

Av Grynisen - 5 februari 2013 19:17

Hur kan det redan vara kväll?? Var tog denna dag vägen??


Jag har varit ute på Eriksberg hela förmiddagen. Jag lämnade Edwin på dagis vid klockan 9 sen åkte jag dit ut och gick på ett trevligt möte på BAKA Stenugnsbageri som är ett härligt café vid havskanten. Träffade ägaren och vi pratade lite om jobb där. Blir det jobb så handlar det bara om varannan helg och kanske någon dag mitt i veckan, så full tid är det ju inte. Men det är bättre än inget iaf.... :-)


Ägarens syster är den som är i caféet mest medans ägaren även är på bageriet och det andra caféet som ligger några kilometer bort. Systern var hur trevlig som helst och vi satt och pratade i närmare två timmar eftersom ägaren var sen... Det kändes bra och blir det jobb där så kommer jag nog att trivas om det blir jobb.


 

Ägaren Sofie :-)

EGO · Vardag

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards