Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Grynisen - 1 februari 2013 23:07

Vilken ska jag välja????


Funderar på att köpa/beställa ny mobil imorgon. Mitt abonnemang är obundet sen några månader tillbaka så det är verkligen dax :-D


Just nu så är jag mer inne på Iphone 5 IGEN, trots att jag för ett tag sen var inne på Samsung Note 2.... Ja snurrig är jag! Vi får väl se om jag bestämmer mig tills imorgon :-)


 


Vs


 

Av Grynisen - 1 februari 2013 18:58

Imorse när barnen gått till skolan så åkte jag och Edwin till en kompis i Kungsbacka. Vi har inte träffats på jättelänge, hon har en son som är lika gammal som Edwin och en söt liten dotter som föddes i slutet på september.

Åh så mysigt vi hade det. Killarna lekte så fint tillsammans, lånade varandras bilar och var jättefina tillsammans ♥ Jag och min goa vän hade mycket att prata om. Jag fick även gosa bebis *myyyyys* Så härligt med små bebisar, eller ja, hon är ju 4 månader men lite ändå :-)


 

Killarna är fullt upptagna med Bilar :-) Förvånad jag blev *haha*


 

Bilarna fint parkerade :-)


Timmarna gick så fort och plötsligt var klockan 14.30. Tiden går ruskigt fort när man har det kul och mysigt!!!


Väl hemma så åt Edwin pannkakor, sen lite mys i soffan till Bilar 1 med päron. Whille kom hem och ville göra potatis- och purjolökssoppa. Inte mig emot :-)


Whille är så duktig, fixar och vågar. Härligt när han tar för sig :-)


   

Purjolöken fixas, potatisen ligger och väntar... Lite suddig bild


 

Resultatet!!! Jättegod soppa med bra smak av timjan och lite andra örter!


Efter maten ville Edwin bada. Så det var bara att duka undan och dra igång vattnet i badkaret. Däremellan hann jag även med att vika tvätt och slänga i en ny tvätt i maskinen.


 

Mysigt!!!


En mycket trött Edwin somnade ungefär klockan 18.10 Det tar på krafterna att leka och busa en hel förmiddag, leka hemma och sen bada!!! Fredagsmyset får han en annan dag :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards