Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Grynisen - 10 januari 2013 19:47

Vilken tid det tog denna gången att få tummen ur.... Ja helt mitt fel som inte tog tag i allt.


Gjorde ju Edwins fina Emmaljungavagn klar för försäljning i augusti tror jag. Sen har den stått och bara väntat på att bli såld. I början på december satte jag ut den på Blocket och häromdagen var det en tjej som köpte den.


 


Ä N T L I G E N!!!!


Så nu fick vi köpt en rejälare sittvagn till Edwin. Det blev en Cresent Compact sittvagn i svart med röda inslag. Vi är jättenöjda och Edwin kommer sitta så bra i den de gånger han behöver vagnen. Det går även att fälla ner ryggstödet helt så att Edwin även kan sova eller vila!!


 

Bild på vagnen, dock dålig då det röda verkligen är Ferrari-röd :-)


Av Grynisen - 10 januari 2013 10:06

Idag är Edwin hemma. Han har blivit lite förstoppad och har ont i sin lilla rumpa :-( Han försökte med nummer 2 igår men det gick inte....


När han vaknade imorse så fortsatte han trycka och kämpa. Så jobbigt att vara så hård i magen ;-( Tillslut kom det lite granna, men jag fick inte byta blöja. Han var rädd att det skulle göra ont att ta bort blöjan. Men efter ca 1 timme fick jag äntligen byta...


En stund senare kom det lite till. Så nu är Edwin sitt gamla vanliga igen. Han vägrar sitta ner nu bara, det är väl för att det är ömt i rumpan *stackarn*


Nu roar vi oss med att titta på Byggare Bob, köra bilar och busa, mysigt helt enkelt :-D


 

Tåg och bilar är prydligt uppradade i soffan


  

Så här glad och busig är man när magen är igång igen ♥

Av Grynisen - 10 januari 2013 08:16

Kom in till stan igår, blev lite sen pga sen spårvagn men 8 minuter sent så mötte jag min goa vän. Dessutom kom två andra tjejer dit som oxå varit på Lindex. Sååååå kul :-)))


Vi gick till Espresso House och fikade. Tjejerna drack Latte och åt godsaker, präktiga Johanna tog en kopp grönt te och en smörgås med kyckling och mozzarella :-D Redig jag är va *haha*


 


Vi hade mycket att prata om, jobbet, vår hemska chef, skvaller och annat! Det kändes så skönt att våga prata utan att man är rädd att någon hörde. Det har varit otroligt turbulent på mitt fd jobb, mer än jag orkat skriva om. Så det var skönt att få bekräftelse på att man inte är dum i huvudet... :-)


Vid klockan 21 stängde Espresso House så vi fick inte sitta kvar, konstigt *haha* Vi gick mot Centralen och där bröt vi upp. En jättemysig kväll som vi absolut kommer göra om snart!!! Ser redan fram emot nästa dejt :-)



EGO · Jobb

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards