Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Grynisen - 9 januari 2013 18:14

Jag är på väg in till stan där jag ska träffa en go tjej från mitt förra jobb :-) Det ska bli kul att ses :-)

EGO
Av Grynisen - 9 januari 2013 13:13

Idag var jag på Arbetsförmedlingen på ett informationsmöte som det så fint heter. Där berättar de hur man ska söka jobb, vad arbetsförmedlingen kan göra osv... Bla bla bla... Jaja, nu har jag varit där iaf! Nu har jag en handlingsplan att följa där det så klart handlar om att redovisar sitt jobbsökande osv.


Efter mötet åkte jag hem och tog tag i träningen. Det blev kettlebells efter ett schema som Micke gjort till mig. Jag har ju bra träningsvärk efter igår så jag tänkte att det blir skönt att röra på sig så att träningsvärken ska bli lite mildare.


 


Min träning idag:


Marklyft med 16 kg´s kettlebell 20 lyft i 5 omgångar

Marklyft och bröst med 12 kg´s kettlebell 20 lyft i 5 omgångar


Shit, vilken värk jag har nu i låren *skrattar* Jag går ju som jag har gelé i benen, eller mer "bajsapådig-känsla" :-) Men det är ju bra, för då har jag väl tränat bort någon kalori eller två hoppas jag.


Frukosten idag blev två ägg med några skivor ost och grönt te att dricka. Till lunch nu åt jag en avocado med lite majonäs till och vatten att dricka. Middagen sen blir pannbiffar och kokt broccolli, jag tror det iaf :-)


Nu ska jag ta och hänga tvätten, dammsuga och sen en dusch!!! Finns alltid nått att göra :-D




Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards